کوپلینگ هیدرولیک :

بدلیل وجود روغن در مکانیسم این کوپلینگ به کوپلینگ سیالی نیز معروف بوده و یک واسط هیدرودینامیکی نیز می باشد . استفاده از این نوع کوپلینگ معمولا” در مواردی است که اصطلاحا” بار القائی سنگینی بخصوص در لحظه استارت وجود دارد و می تواند باعث بریدن شافت یا حتی سوختن موتور شود .

مکانیسم روغنی این کوپلینگ القای تا حداقل دو بـرابر بـار نامی از سمت بـار بـه موتور را بـه راحتـی کنترل می نماید .

این محصول در دو برند  VOITH و LENZE  قابل عرضه است.

توان در دسترس : از ۳ کیلووات تا ۱۱۰ کیلووات موجود است.